kolmapäev, 11. detsember 2019

Programmeerimine

Mulle väga ei meeldinud programmeerida. See ei tekida sellist tunnet, et tahaks seda teha. Informaatikaks on see küll pigem vajalik. Ma enamasti sain sellest aru, vahepeal tekkis kui oli natuke segadus aga lõpuks sain ikkagi tehtud.
 Minu jaoks see väga huvitav ei ole. Need kes sellega tegelevad, siis neile võib see olla vaheldusrikas, huvitav ja tasuv. Minust programmeerijat ei saa kindlasti, vähemalt praegu mõeldes. Kui mina teeksin mingi tarkvaraprojekti, siis see oleks mingi koht, kus saaks inimestega kirjutada ja pilte, videoid, kirju panna. Selles rakenduses võiks saada igasuguseid asju teha. Kui projekti hakkaksin tegema oleks ma see, kes kujundab.



Pildiotsingu programmeerimine tulemus
http://programmeerimine.ut.ee/services/118/

2 kommentaari: